Wednesday, August 26, 2009

Hari ini dalam sejarah - 27-08-2009

27-08-2009, khamis, 12.03am

assalamualaikum dan salam sejahtera pembuka blog (sepatutnya bicara kan..) aku ini..

bermulanya aku berjinak2 dgn blog...

dihari dan diwaktu dan ditarikh ini kira bersejarah bagi aku yang cuba buat blog sendiri...

dgn harapan agar, ada ler sape2 yg sudi melawat blog aku yang tak seberapa ini...

walaupun tak seberapa dan tak berapa nak ada idea, ku tetap teruskan jua...

org kata, kalu buat blog ni..bole la buat side income...
tu pun, kalo rajin update dgn rajin explore..

itulah yg seadanya utk hari pertama aku memblogkan diri aku ini...

tapi kira best jugak la tulis blog ni...

rasa mcm dunia ni kita yg punya lah...hehe...

apa2 pun, memandangkan blog ini berkaitan kehidupan seharian aku...

aku akan tulis apa saje yg aku suka...dah namanya blog aku kan...hehe...

udah le tu buat hari ini...

bersempena bulan ramadan dan hari ke 6 berpuasa ini...

diucapkan selamat berpose dan jgn ponteng2 pose...

pose, jgn tak pose...

hidup romzi utk romzi...hidup korang...korang pikirlah sendiri..huang huang huang....brapa byk huang daaa....

adios amigos cau cin cau....

No comments:

Post a Comment